VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY

na eshopu www.fotodeniky.cz

Tyto všeobecné obchodní podmínky (“Podmínky”) upravují práva a povinnosti kupujícího a prodávajícího v rámci smluvních vztahů uzavřených prostřednictvím E-shopu na webových stránkách www.fotodeniky.cz.

Všechny informace o zpracování Vašich osobních údajů jsou obsaženy v Zásadách zpracování osobních údajů.

Jak jistě víte, tak komunikujeme primárně na dálku. Proto i pro naši Smlouvu platí, že jsou použity prostředky komunikace na dálku, které umožňují, abychom se spolu dohodli bez současné fyzické přítomnosti kupujícího a prodávajícího.

Pokud některá část Podmínek odporuje tomu, co jsme si společně schválili v rámci procesu nákupu na E-shopu www.fotodeniky.cz, bude mít tato konkrétní dohoda před Podmínkami přednost.

 

1.         Některé definice

1.1.         Cena je finanční částka, kterou budete hradit za zboží;

1.2.         Cena za dopravu je finanční částka, kterou bude hradit kupující za doručení zboží, a to včetně ceny za jeho zabalení;

1.3.         Celková cena je součet ceny a ceny za dopravu;

1.4.         DPH je daň z přidané hodnoty dle platných právních předpisů;

1.5.         E-shop je internetový obchod provozovaný prodávajícím na adrese www.fotodeniky.cz,  na kterém bude probíhat nákup zboží;

1.6.         Faktura je daňový doklad vystavený v souladu se zákonem o dani z přidané hodnoty na celkovou cenu;

1.7.         Prodávající je fyzická podnikající osoba Mgr. Monika Čermáková, se sídlem Wollmanova 669/1, Brno, IČO 70415072, fotodeniky@gmail.com, telefonní číslo +420 604116228

1.8.         Objednávka je neodvolatelný návrh kupujícího na uzavření smlouvy o koupi zboží s prodávajícím;

1.9.         Smlouva je kupní smlouva sjednaná na základě řádně vyplněné objednávky zaslané prostřednictvím e-shopu na www.fotodeniky.cz, a je uzavřena ve chvíli, kdy kupující obdrží potvrzení objednávky od prodávajícího;

1.10.      Uživatelský účet je účet zřízený na základě sdělených údajů kupujícím, jenž umožňuje uchování zadaných údajů a uchovávání historie objednaného zboží a uzavřených smluv;

1.11.      Kupující je osoba nakupující e-shopu www.fotodeniky.cz;

1.12.      Zboží je vše, co můžete nakoupit na e-shopu www.fotodeniky.cz.

 

2.        Obecná ustanovení a poučení

2.1.         Koupě zboží je možná jen přes webové rozhraní e-shopu.

2.2.         Při nákupu zboží je povinnost kupujícího poskytnout prodávajícímu všechny informace správně a pravdivě.

 

3.        Uzavření smlouvy

3.1.         Smlouvu mezi prodávajícím a kupujícím je možné uzavřít pouze v českém jazyce.

3.2.         Smlouva je uzavírána na dálku prostřednictvím e-shopu, přičemž náklady na použití komunikačních prostředků na dálku hradí kupující. Tyto náklady se však nijak neliší od základní sazby, kterou hradí kupující za používání těchto prostředků (tedy zejména za přístup k internetu), žádné další náklady účtované prodávajícím tedy nad rámec celkové ceny nemusí kupující očekávat.

3.3.         K tomu, aby mohla být smlouva uzavřena, je třeba, aby kupující na e-shopu vytvořil návrh objednávky. V tomto návrhu musí být uvedeny následující údaje:

a)         Informace o nakupovaném zboží (na e-shopu kupující označuje zboží, o jehož nákup má zájem tlačítkem „Přidat do košíku“);

b)         Informace o ceně, ceně za dopravu, způsobu platby celkové ceny a požadovaném způsobu doručení zboží; tyto informace budou zadány v rámci tvorby návrhu objednávky v rámci uživatelského prostředí e-shopu, přičemž informace o ceně, ceně za dopravu a celkové ceně budou uvedeny automaticky na základě kupujícím zvolného zboží a způsobu jeho doručení;

c)         Identifikační údaje kupujícího slouží k tomu, aby prodávající mohl doručit zboží. Zejména se jedná o jméno, příjmení, doručovací adresu, telefonní číslo a e-mailovou adresu;

3.4.         V průběhu tvorby návrhu objednávky může kupující až do doby jejího vytvoření údaje měnit a kontrolovat. Po provedení kontroly prostřednictvím stisku tlačítka „Objednávka zavazující k platbě“ je objednávka vytvořena. Před stiskem tlačítka musí kupující potvrdit seznámení se a souhlas s těmito Podmínkami, v opačném případě nebude možné objednávku vytvořit. K potvrzení a souhlasu slouží zatrhávací políčko. Po stisku tlačítka „Objednávka zavazující k platbě“ budou všechny vyplněné informace odeslány přímo prodávajícímu.

3.5.         Objednávku prodávající kupujícímu v co nejkratší době poté, kdy bude doručena, potvrdí zprávou odeslanou na e-mailovou adresu zadanou v objednávce. Součástí potvrzení bude shrnutí objednávky. Potvrzením objednávky ze strany prodávajícího dochází k uzavření smlouvy mezi prodávajícím a kupujícím. Podmínky ve znění účinném ke dni objednávky tvoří nedílnou součást smlouvy.

3.6.         Mohou nastat i případy, kdy nebude prodávající moci objednávku kupujícímu potvrdit. Jedná se zejména o situace, kdy zboží není dostupné nebo případy, kdy je objednáno větší počet kusů zboží, než kolik je ze strany prodávajícího nabízeno. V případě, že nastane jakýkoli důvod, pro který není možno objednávku potvrdit, bude prodávající kontaktovat kupujícího s nabídkou na uzavření smlouvy v pozměněné podobě oproti objednávce. Smlouva je v takovém případě uzavřena ve chvíli, kdy kupující nabídku potvrdí.

3.7.         V případě, že v rámci e-shopu nebo v návrhu objednávky bude uvedena zjevně chybná cena, není prodávající povinen zboží za tuto cenu kupujícímu dodat ani v případě, kdy obdržel potvrzení objednávky, a tedy došlo k uzavření smlouvy. V takové situaci bude prodávající kupujícího bezodkladně kontaktovat a s nabídkou na uzavření nové smlouvy v pozměněné podobě oproti objednávce. Nová smlouva je v takovém případě uzavřena ve chvíli, kdy kupující nabídku potvrdí. V případě, že kupující novou nabídku nepotvrdí ve lhůtě 3 dnů od její odeslání, prodávající je oprávněn od uzavřené smlouvy odstoupit. Za zjevnou chybu v ceně se považuje například situace, kdy cena neodpovídá obvyklé ceně u jiných prodejců nebo chybí či přebývá cifra.

3.8.         V případě, kdy dojde k uzavření smlouvy, kupujícímu vzniká závazek k zaplacení celkové ceny.

3.9.         V případě, že má kupující zřízen uživatelský účet, může učinit objednávku jeho prostřednictvím. I v takovém případě má ale povinnost zkontrolovat správnost, pravdivost a úplnost předvyplněných údajů. Způsob tvorby objednávky je však totožný, jako v případě kupujícího bez uživatelského účtu, výhodou však je, že není třeba opakovaně vyplňovat identifikační údaje.

 

4.        Uživatelský účet

4.1.         Na základě registrace kupujícího v účtu je jeho povinnost uvést správně a pravdivě všechny zadávané údaje a v případě změny je aktualizovat.

4.2.         Přístup k uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Ohledně těchto přístupových údajů je povinností kupujícího zachovávat mlčenlivost a nikomu tyto údaje neposkytovat. V případě, že dojde k jejich zneužití, nenese prodávající za to žádnou odpovědnost.

4.3.         Uživatelský účet je osobní a není možné jeho využívání třetími osobami.

4.4.         Váš Uživatelský účet můžeme být zrušen, a to zejména v případě, když není více než 1 rok využíván, či v případě, kdy jsou kupujícím porušeny své povinnosti dle smlouvy.

4.5.         Uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení.

 

5.        Cenové a platební podmínky, výhrada vlastnického práva

5.1.         Cena je vždy uvedena v rámci e-shopu, v návrhu objednávky a samozřejmě ve smlouvě. V případě rozporu mezi cenou uvedenou u zboží v rámci e-shopu a cenou uvedenou v návrhu objednávky se uplatní cena uvedená v návrhu objednávky, která bude vždy totožná s cenou ve smlouvě. V rámci návrhu objednávky je též uvedena cena za dopravu, případně podmínky, kdy je doprava zdarma.

5.2.         Celková cena je uvedena včetně DPH včetně veškerých poplatků stanovených zákonem.

5.3.         Platbu celkové ceny bude prodávající požadovat po kupujícím po uzavření smlouvy a před předáním zboží. Úhradu celkové ceny může kupující provést následujícími způsoby:

a)       Bankovním převodem. Informace pro provedení platby prodávající zašle v rámci potvrzení objednávky. Zboží bude kupujícímu odesláno po připsání platby na účet prodávajícího.

b)       Kartou online. V takovém případě probíhá platba přes platební bránu, přičemž platba se řídí podmínkami této platební brány. V případě platby kartou online je okamžitě po úspěšné platbě zboží odesíláno.

c)       Dobírkou. V takovém případě dojde k platbě při doručení zboží oproti předání zboží. V případě platby dobírkou je celková cena splatná při převzetí zboží.

5.4.         Faktura bude vystavena v elektronické podobě po uhrazení celkové ceny a bude zaslána na  e-mailovou adresu kupujícího.

5.5.         Vlastnické právo ke zboží na kupujícího přechází až poté, co zaplatí celkovou cenu a zboží převezme. V případě platby bankovním převodem je celková cena zaplacena připsáním na účet prodávajícího, v ostatních případech je zaplacena v okamžik provedení platby.

 

6.        Doručení zboží, přechod nebezpečí škody na věci          

6.1.         Zboží Vám bude doručeno způsobem dle Vaší volby, přičemž můžete vybírat z následujících možností:

a)       Osobní odběr na výdejních místech doručovacích společností;

b)       Doručení do místa určení prostřednictvím doručovacích společností;

6.2.         Zboží je možné doručit pouze v rámci České republiky.

6.3.         Doba doručení zboží vždy závisí na jeho dostupnosti a na zvoleném způsobu doručení a platby. Předpokládaná doba doručení zboží bude sdělena v potvrzení objednávky. Doba uvedená na e-shopu je pouze orientační a může se lišit od skutečné doby dodání.

6.4.         Po převzetí zboží od dopravce je povinnost kupujícího zkontrolovat neporušenost obalu zboží a v případě jakýchkoli závad tuto skutečnost neprodleně oznámit dopravci a prodávajícímu. V případě, že došlo k závadě na obalu, která svědčí o neoprávněné manipulaci a vstupu do zásilky, není povinností kupujícího zboží od dopravce převzít.

6.5.         V případě, kdy poruší kupující svoji povinnost převzít zboží, s výjimkou případů dle čl. 6.4 Podmínek, nemá to za následek porušení povinnosti kupujícímu zboží doručit. Zároveň to, že zboží kupující nepřevezme, není odstoupení od smlouvy mezi prodávajícím a kupujícím. Prodávajícímu ale v takovém případě vzniká právo od smlouvy odstoupit z důvodu podstatného porušení smlouvy ze strany kupujícího. Pokud se prodávající rozhodne tohoto práva využít, je odstoupení účinné v den, kdy bude kupujícímu toto odstoupení doručeno. Odstoupení od smlouvy nemá vliv na nárok na uhrazení ceny za dopravu, případně na nárok na náhradu škody, pokud vznikla.

6.6.         Pokud je z důvodů vzniklých na straně kupujícího zboží doručováno opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo ve smlouvě dohodnuto, je povinností kupujícího nahradit prodávajícímu náklady s tímto opakovaným doručením spojené. Platební údaje pro zaplacení těchto nákladů prodávající zašle na e-mailovou adresu kupujícího uvedenou ve smlouvě a jsou splatné 14 dnů od doručení e-mailu.

6.7.         Nebezpečí škody na zboží na kupujícího přechází v okamžiku, kdy ho převezme. V případě, kdy zboží nepřevezme, s výjimkou případů dle čl. 6.4 Podmínek, na kupujícího nebezpečí škody na zboží přechází v okamžiku, kdy ho měl možnost převzít, ale z důvodů na straně kupujícího k převzetí nedošlo. Přechod nebezpečí škody na zboží pro kupujícího znamená, že od tohoto okamžiku nese veškeré důsledky spojené se ztrátou, zničením, poškozením či jakýmkoli znehodnocením zboží.

6.8.         V případě, že zboží nebylo v e-shopu uvedeno jako skladem a byla uvedena orientační doba dostupnosti bude prodávající vždy informovat v případě:

a)       mimořádného výpadku výroby zboží, přičemž kupujícímu vždy bude sdělena nová očekávaná doba dostupnosti nebo informace o tom, že nebude možné zboží dodat;

b)       prodlení s dodáním zboží od dodavatele, přičemž prodávající vždy sdělí novou očekávanou dobu dodání.

6.9.         V případě, že nebude prodávající schopen zboží dodat ani do 30 dnů od uplynutí doby doručení zboží uvedené v potvrzení objednávky, a to z jakéhokoli důvodu, jsou obě strany oprávněny od smlouvy odstoupit.

 

7.        Práva z vadného plnění

7.1.         Prodávající zaručuje, že v době přechodu nebezpečí škody na zboží podle čl. 6.7 Podmínek je zboží bez vad, zejména pak, že:

a)       má vlastnosti, které byly dohodnuté, a pokud nebyly výslovně dohodnuty, pak takové, které jsou u popisu zboží uvedeny, případně takové, které lze s ohledem na povahu zboží očekávat;

b)       je vhodné pro účely, které jsou uvedeny nebo pro účely, které jsou pro zboží tohoto typu obvyklé;

c)       odpovídá jakosti nebo provedení dohodnutého vzorku, pakliže byla jakost nebo provedení stanovena podle vzorku;

d)       je v odpovídajícím množství a hmotnosti;

e)       splňuje požadavky na něj kladené právními předpisy;

f)        není zatíženo právy třetích stran.

7.2.         V případě, že bude mít zboží vadu, tedy zejména pokud nebude splněna některá z podmínek dle čl. 7.1, může kupující takovou vadu oznámit a uplatnit práva z vadného plnění (tedy zboží reklamovat) zasláním e-mailu či dopisu na adresy prodávajícího uvedené u identifikačních údajů. Pro reklamaci může kupující využít také vzorový formulář poskytovaný prodávajícím, který tvoří přílohu č. 1 Podmínek. V uplatnění práva z vadného plnění je třeba zvolit, jak chce kupující vadu vyřešit, přičemž tuto volbu nemůže následně, s výjimkou případů dle čl. 7.3, bez souhlasu prodávajícího změnit. Reklamaci vyřídí prodávající v souladu s uplatněným právem z vadného plnění. V případě, že si kupující nezvolí řešení vady, má práva uvedená v čl. 7.4 i v situacích, kdy vadné plnění bylo podstatným porušením smlouvy.

7.3.         Je-li vadné plnění podstatným porušením smlouvy, má kupující následující práva:

a)       na odstranění vady dodáním nového zboží bez vady, nebo dodáním chybějící části zboží;

b)       na odstranění vady opravou boží;

c)       na přiměřenou slevu z ceny;

d)       na odstoupení od Smlouvy.

V případě, že si kupující zvolí vyřešení dle bodů a) nebo b) a prodávající vadu takto neodstraní v přiměřené lhůtě, kterou prodávající uvedl, nebo sdělí, že tímto způsobem vadu neodstraní vůbec, má kupující práva dle bodů c) a d), i když je v rámci reklamace původně nepožadoval. Zároveň pokud si zvolí odstranění vady opravou zboží a prodávající zjistí, že je vada neopravitelná, oznámí to a kupující si můžete zvolit jiný způsob odstranění vady.

7.4.         Je-li vadné plnění nepodstatným porušením smlouvy, má kupující následující práva:

a)       na odstranění vady dodáním nového zboží bez vady, nebo dodáním chybějící části zboží;

b)       na odstranění vady opravou zboží;

c)       na přiměřenou slevu z ceny.

Pokud však vadu prodávající neodstraní včas nebo odmítne vadu odstranit, vzniká kupujícímu právo od smlouvy odstoupit. Odstoupit může také v případě, kdy nemůže zboží řádně užívat pro opakovaný výskyt vad po opravě zboží nebo při větším počtu vad zboží.

7.5.         V případě podstatného i nepodstatného porušení nemůže kupující odstoupit od smlouvy, ani požadovat dodání nové věci, pokud nemůže vrátit zboží ve stavu, v jakém ho obdržel. To ale neplatí v následujících případech:

a)       došlo-li ke změně stavu zboží v důsledku prohlídky za účelem zjištění vady;

b)       bylo-li zboží použito ještě před objevením vady;

c)       nebyla-li nemožnost vrácení zboží v nezměněném stavu způsobena jednáním anebo opomenutím kupujícího,

d)       došlo-li ze strany kupujícího před objevením vady k prodeji, spotřebování nebo pozměnění zboží při obvyklém použití; pokud k tomu však došlo jen částečně, je povinností tu část zboží, kterou vrátit lze a v takovém případě kupujícímu nebude vrácena část ceny odpovídající prospěchu z užití části zboží.

7.6.         Do tří dnů od obdržení reklamace prodávající kupujícímu na e-mailovou adresu potvrdí, že reklamaci obdržel, kdy ji obdržel a předpokládanou dobu trvání vyřízení reklamace. Reklamaci prodávající vyřídí bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů od jejího obdržení. Lhůta může být po vzájemné dohodě prodloužena. Pokud lhůta marně uplyne, může kupující odstoupit od smlouvy.

7.7.         O vyřízení reklamace bude prodávající informovat e-mailem. Pokud je reklamace oprávněná, náleží kupujícímu náhrada účelně vynaložených nákladů. Tyto náklady je povinen prokázat, např. účtenkami či potvrzeními o ceně za dopravu. V případě, že došlo k odstranění vady dodáním nového zboží, je povinností kupujícího původní zboží vrátit prodávajícímu, náklady na toto vrácení  hradíme prodávající.

7.8.         Uplatnění práv z vadného plnění a reklamace akce se řídí ustanovením §1810 a násl., §1820 a násl. a §2099 a násl. občanského zákoníku a zákonem o ochraně spotřebitele.

 

8.       Odstoupení od smlouvy

8.1.         K odstoupení od Smlouvy, tedy k ukončení smluvního vztahu mezi prodávajícím a kupujícím od jeho počátku, může dojít z důvodů a způsoby uvedenými v tomto článku, případně v dalších ustanoveních Podmínek, ve kterých je možnost odstoupení výslovně uvedena.

8.2.         V případě, že je kupující spotřebitel, tedy osoba kupující zboží mimo rámec své podnikatelské činnosti, má v souladu s ustanovením §1829 občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů ode dne doručení zboží. V případě, že je uzavřena smlouvu, jejímž předmětem je několik druhů zboží nebo dodání několika částí zboží, začíná tato lhůta běžet až dnem dodání poslední části zboží, a v případě, že je uzavřena Smlouva, na základě které bude prodávající zboží dodávat pravidelně a opakovaně, začíná běžet dnem dodání první dodávky. Od smlouvy může kupující odstoupit jakýmkoliv prokazatelným způsobem (zejména zasláním e-mailu nebo dopisu na adresy prodávajícího uvedené u identifikačních údajů). Pro odstoupení můžete využít také vzorový formulář poskytovaný ze strany prodávajícího, který tvoří přílohu č. 2 Podmínek.

8.3.         Ani jako spotřebitel však nemůže kupující od smlouvy odstoupit v případech, kdy je předmětem smlouvy:

a)       Zboží, jehož Cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle vůli prodávajícího a může k nim dojít během lhůty pro odstoupení od smlouvy;

b)       Zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího;

c)       Zboží, které podléhá rychlé zkáze a Zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným;

d)       dodávka zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud došlo k porušení původního obalu;

e)       dodávka novin, periodik nebo časopisů;

f)        dodání digitálního obsahu, pokud nebyl dodán na hmotném nosiči a byl dodán předchozím výslovným souhlasem kupujícího před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a prodávající sdělil, že kupující nemá právo na odstoupení od smlouvy.

8.4.         Lhůta k odstoupení dle čl. 8.2 Podmínek se považuje za zachovanou, pokud v jejím průběhu odešle kupující oznámení prodávajícímu, že od smlouvy odstupuje.

8.5.         V případě odstoupení od smlouvy bude kupujícímu cena vrácena do 14 dnů ode dne účinnosti odstoupení na účet, ze kterého byla připsána, případně na účet zvolený odstoupení od smlouvy. Částka však nebude vrácena dříve, než kupující zboží vrátí či než prokáže, že došlo k jeho zaslání zpět prodávajícímu.

8.6.         V případě odstoupení od Smlouvy dle čl. 8.2 Podmínek je kupující povinen zboží zaslat do 14 dnů od odstoupení a nese náklady spojené s navrácením zboží k prodávajícímu. Kupující má naopak nárok na to, aby prodávající vrátil cenu za dopravu, avšak pouze ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží, které je pro dodání Zboží nabízeno prodávajícím. V případě odstoupení z důvodu, že prodávající poruší uzavřenou smlouvu, hradí prodávající i náklady spojené s navrácením zboží , ovšem opět pouze do výše ceny za dopravu ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží, který při dodání zboží prodávající nabízel.

8.7.         Kupující odpovídá za škodu v případech, kdy bude zboží poškozeno v důsledku nakládání s ním jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti. Způsobenou škodu prodávající v takovém případě vyúčtuje poté, co bude zboží vráceno a splatnost vyúčtované částky je 14 dní. V případě, že prodávající ještě nevrátil cenu zboží, je oprávněn pohledávku z titulu nákladů započíst na pohledávku na vrácení ceny.

8.8.         Prodávající je oprávněn odstoupit od Smlouvy kdykoliv před tím, než dodá zboží kupujícímu, pokud existují objektivní důvody, proč není možné zboží dodat (zejména důvody na straně třetích osob nebo důvody spočívající v povaze zboží), a to i před uplynutím doby uvedené v čl. 6.9. Podmínek. Může také od smlouvy odstoupit, pokud je zjevné, že kupující uvedl v objednávce záměrně nesprávné informace. V případě, že kupující nakupuje zboží v rámci své podnikatelské činnosti, tedy jako podnikatel, je prodávající oprávněn od smlouvy odstoupit kdykoli, i bez udání důvodu.

 

9.        Řešení sporů se spotřebiteli

9.1.         Pokud je kupující spotřebitel, dle zákona o ochraně spotřebitele má právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu plynoucího ze smlouvy. V takovém případě je oprávněn obrátit se na Českou obchodní inspekci. Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu se zahajuje výlučně na návrh kupujícího, a to v případě, že se spor nepodařilo s prodávajícím vyřešit přímo. Návrh lze podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy kupující uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé.

9.2.         Kupující má dále právo zahájit mimosoudní řešení sporu online prostřednictvím platformy ODR dostupné na webové stránce ec.europa.eu/consumers/odr/.

 

10.      Závěrečná ustanovení

10.1.      Pokud právní vztah prodávajícího a kupujícího obsahuje mezinárodní prvek (tedy například prodávající bude zasílat zboží mimo území České republiky), bude se vztah vždy řádit právem České republiky. Pokud je však kupující spotřebitel, nejsou tímto ujednáním dotčena jeho práva plynoucí z právních předpisů.

10.2.      Veškerou písemnou korespondenci bude prodávající kupujícímu doručovat elektronickou poštou. E-mailová adresa prodávajícího je uvedena u identifikačních údajů. Prodávající bude doručovat korespondenci na e-mailovou adresu uvedenou ve smlouvě, v uživatelském účtu nebo přes kterou kupující kontaktoval prodávajícího.

10.3.      Smlouvu je možné měnit pouze na základě písemné dohody. Prodávající je však oprávněn změnit a doplnit tyto Podmínky, tato změna se však nedotkne již uzavřených Smluv, ale pouze Smluv, které budou uzavřeny po účinnosti této změny.

10.4.      V případě vyšší moci nebo událostí, které nelze předvídat (přírodní katastrofa, pandemie, provozní poruchy, výpadky subdodavatelů apod.), nenese prodávající odpovědnost za škodu způsobenou v důsledku nebo souvislosti s případy vyšší moci, a pokud stav vyšší moci trvá po dobu delší než 10 dnů, mají prodávající i kupující od smlouvy odstoupit.

10.5.      Přílohou Podmínek je vzorový formulář pro reklamaci a vzorový formulář pro odstoupení od Smlouvy.

10.6.      Na Naši činnost nedopadají žádné kodexy chování dle §1826 odst. 1 písm. g) občanského zákoníku.

Tyto Podmínky nabývají účinnosti 01.05.2022